Su İçmek Yağ Yakar mı?

Günlük yaşam içerisinde su içmek kilo vermek isteyenlerin işleri kolaylaştırmanın yanında doğrudan yağların yakılmasına etkisinin olmadığı bilinmelidir. Meyve suyu ve gazlı içeceklerin yerine doğal suyun ya da mineralli suların içilmesi kilo verme sürecinde bünyeden atılması gereken zararlı maddelerden kurtulmayı kolaylaştıracaktır. Yaşamımızdan bu tür gıda maddelerinin çıkarılmasıyla ortaya çıkan boşluğu doldurmak için en ideal tercih su olacaktır. Farklı yiyecek gruplarının tercih edilmesi esnasında kalori değerleri dikkate alınmalıdır. Suyu içmek için mutlaka susama beklenilmemeli, düzenli aralıklar içmeye devam edilmelidir. Su zayıflatıyor sloganıyla yayınlanan haberler ile kolay şekilde zayıflamanın başarılabileceği algısı oluşturulmaktadır. Oysa gerçekte durum çok daha farklı şekilde gerçekleşmektedir. Herhangi bir madde beslenme ve günlük aktivitelerimiz düzenlenmediği sürece kilo sorununa kalıcı çözüm olmayacaktır.

Bünyemiz yüksek oranda olmasa da çeşitli aralıklara suya olan ihtiyacımızı hatırlatmaktadır. Genellikle soğuk kış günlerinde bu uyarılarak kulak asmayız. İlerleyen dönemde bünye bu duruma alışarak normal olarak kabullenmeye başlar. Gün içerisinde neredeyse hiç su içmediğinden bahsedenlerin sağlık sorunlarında davetiye çıkardıkları unutulmamalıdır.  Yetişkin her bireyin günde ortalama olarak sekiz bardak suyu düzenli olarak tüketmeleri gerekir. Kaybedilen su miktarı insanın konsantrasyonunu, yaşam enerjisini ve birçok yaşamsal organın çalışma koşullarını kötü yönde etkileyecektir.

Hemen Online Diyete Başla!

Uzman Diyetisyen Hilal Konak eşliğinde size özel ücretsiz ön görüşme fırsatından faydalanarak randevunuzu almak için hemen tıklayın!

Zayıflamak için aldığımız enerji miktarının harcadığımızdan çok daha az olması gerekmektedir. Su içerek aldığımız kalori düzeninde değişme olmayacağı için şişmanlamak söz konusu olmayacaktır. Vücudumuzdan atılması gereken toksik maddelerin su yardımıyla kolay bir şekilde atılmaktadır. Su içmenin insanın genel sağlık yapısını olumlu şekilde etkileyeceği ve metabolizmanın düzenli şekilde çalışmasına katkı sağlayacağı unutulmamalıdır. Yemeklerden önce içilen bir bardak suyun açlık hissinin bastırılması ve yemeğe tok halde başlamaya yardımcı olacağı unutulmamalıdır. Acıktıkça bir bardak su içmek yüksek oranda kalori almanın önüne geçecektir.

Su içmek zayıflatır mı şişmanlatır mı? İnsanlar sağlıklı bir şekilde yaşamak için neden su içmek zorundadırlar? İnsanlar su bulunmayan ortamlarda yaşamlarını sürdüremezler. İnsan vücudunun büyük kısmı olan su, sürekli olarak kullanmak ve tüketmek zorunda olduğumuz yaşamsal sıvıdır. Bağışıklık sisteminin sağlık sorunlarıyla mücadele etmesine katkı sağlar. Besinleri içerisinde yararlı etkilerin ortaya çıkması için gereken çözülmeyi sağlar. Karaciğer ve böbrek çalışmasının düzenlenmesinde yardımcı olur. İnsan vücudunun ısınması ve soğuması için gereklidir. Cilt sağlığı açısından ihtiyacımız olan nemi temin eder.

Hemen Online Diyete Başla!

Sağlıklı bir yaşam sürdürebilmeniz için verilen tüm danışmanlık hizmetlerden online olarak da yararlanabilirsiniz. Yoğun iş hayatı, okul temposu, İstanbul dışında yaşamanız ya da zaman kısıtlılığı gibi nedenlerle danışmanlık merkezinize gelemiyorum diyorsanız online danışmanlık hizmeti sizin için oldukça idealdir.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here