Özellikle kış mevsiminde soğuyan havalarla birlikte su tüketimi yerini çay, kahve, bitki çayı tüketimine bırakmaktadır. Oysaki bu içeceklerle aldığımız sıvılar, diüretik etki nedeniyle vücuttan uzaklaştırılmaktadır ve sıvı ihtiyacını karşılayamamaktadır.

Su Tüketimini Kolaylaştırmak İçin Neler Yapılabilir?

Kalorisiz ve en sağlıklı içecek sudur. Sağlıklı ve dinç bir yaşam sürmek için idrar yoluyla, nefes alıp verirken, terlerken kaybettiğimiz vücut sıvılarını yerine koymamız gerekir. Kanın vücudumuzda besinleri taşıyabilmesi, atıkların uzaklaştırılabilmesi, sağlıklı çalışan organlar ve güzel bir cilt için de yeterli miktarda su tüketmeliyiz.

Hemen Online Diyete Başla!

Uzman Diyetisyen Hilal Konak eşliğinde size özel ücretsiz ön görüşme fırsatından faydalanarak randevunuzu almak için hemen tıklayın!

  • Her sabah kalktığınızda ilk önce 1 bardak su içiniz. Sabah ilk saatlerde içilen su bağırsak sağlığınız için faydalıdır.
  • Her öğününüzden yarım saat önce 2 bardak su tüketirseniz günlük 2 litrelik ihtiyacınızı tamamlamış olursunuz.
  • İş yerinizde çalışma masanızda mutlaka cam şişede su bulundurunuz. Görmek su içmeniz gerektiğini size hatırlatacaktır.
  • Çantanızda mutlaka küçük bir şişe su bulundurmanız, dışarıda gezerken veya toplu taşıma araçlarındayken, çantanızdan bir şey alırken su şişesini görerek su içmenizi sağlayacaktır.

  • Suyu lezzetlendirmek su içme isteğinizi artıracaktır. Su şişenize limon dilimi, meyve parçaları ekleyerek tüketebilirsiniz.
  • Telefonunuza su içmeniz için hatırlatmalar kurabilirsiniz.

Hemen Online Diyete Başla!

Sağlıklı bir yaşam sürdürebilmeniz için verilen tüm danışmanlık hizmetlerden online olarak da yararlanabilirsiniz. Yoğun iş hayatı, okul temposu, İstanbul dışında yaşamanız ya da zaman kısıtlılığı gibi nedenlerle danışmanlık merkezinize gelemiyorum diyorsanız online danışmanlık hizmeti sizin için oldukça idealdir.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here